Görüntülü Sesli Chat Sesli Sohbet Odalari

Sesli sohbet sitelerinin bircogu speakyweb tabanlı activex kullanmaktadır.İlk zamanlar voice 4 ile başlayan sesli sohbet sitelerinin yayın hayatı speakyweb ile devam etmektedir.İlk zamanlar sadece sesli sohbet ile başlayan bu sistemler görüntülü sohbetide bünyesine katarak güclenmiş ve dünyanın her yerine kullanılır hale gelmiştir.Görüntülü ve sesli sohbetin sadece msn yada masa üstü programlarından ibaret olmadıgını sesli sohbet siteleri cok iyi şekilde cevablamaktadır. Ayseslisohbet Türkiyenin en büyük sesli sohbet sitesidir.Türkiyenin hemen hemen her yerinden kullanıcıya sahip olan sitemizde günün her saati ücretsiz,programsız,sınırsız sohbetin tadına varabilirsiniz.Sitemizde 220 odamız bulunmakta olup günün her saati sınırsız yardım alabileceginiz odalarımız mevcuttur.

Sesli kameralı sohbet’e giriş için tıkla resimlerini göreceksiniz ( Ana sayfada veya hemen sağ kısmında ) yer almaktadır tıklayınız hemen canlı sohbetlere başlayınız!

Chat, Görüntülü Sohbet, Kameralı, sesli sohbet, Sesli ve Görüntülü Sohbet, Görüntülü Sesli sohbet odaları, sesli chat, sesli sohbet, görüntülü sesli chat

34 yorum:

  1. ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  2. Slm ist tüm bayanlar lezler dullar kızlar yas boy kilo fark etmez arayın farkı görün 0536 884 02 51 Hizmette sınır yok

    YanıtlaSil
  3. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  4. Maras antep bayanlar arasın ve cifler arasın 05436882126

    YanıtlaSil
  5. Maras antep bayanlar arasın ve cifler arasın 05436882126

    YanıtlaSil
  6. ankaradan aşk adamı tabuları olmayan bir erkeğim.dış görünüşe ve maddiyata önem vermem.ankaradan türbanlı bayan arkadaş ariyorum.reelde görüşebilceğim benim gibi maddiyata ve dış görünüşe önem vermeyen aşkı reelde arayan tabularından arınmış ve uzaklaşmış olan katı kuralları olmayan burnu havada olmayan kendini beğenmiş olmayan aşka sevgiye ve bunun yanında daha bir çok şeye hasret kalan kendini yanlız ve mutsuz hissseden veya gerçekten yanlız ve mutsuz olan ankaralı türbanlı kendine güvenen özgür olan özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan reelci bayanara önemlen duyrulur.ilanımla ciddi olarak ilgilenen ankaralı türbanlı reelci bayanlar bana iletişim bilgilerini yazarlarsa ben onlarla iletişirim.5497442499 msn bayaskerkegi@hotmail.com 3G VAR

    YanıtlaSil
  7. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  8. ANKARALI AZGIN SXİ TANGALI 15-65 ARASI TÜRBANLI SXİ BAYANLAR DİKKATLİCE OKUSUN OKUDUKLARINI ANLASIN VE ONDAN SONRA BANA ULAŞSIN : ankaradan dış görünüşe ve maddiyata önem vermeyen sxi maddiyata katmayan reelde anal oral veya vajinal sx için 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan yeri olan cinselliğine sexe arzularına ve isteklerine gem vurmayan ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen yalanmayı ve yalamayı seven azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum. boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul nişanlı bakire hamile lez farketmez. gizlilik hijyen güven önemli.reelde vajinal sx yapmadan sadece anal veya oral yapmak yada sevişmek ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen ankaralı 15-65 arası yeri olan bacakları poposu güzel kalçaları sxi yuvarlak göğüsleri iri dik olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlarada açığım .ilanımla ciddi olarak ilgilenen eşinden,sevgilisinden,kocasından,erkek arkadaşından veya nişanlısından yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen sx konusunda memnun olmayan doymayan zevk almayan orgazm olmayan zevkten inim inim inleyemeyen boşalıp rahatlayamayan kadınlığıı yaşayamayan kendini yanlız ve mutsuz hisseden yada gerçekten yanlız ve mutsuz olan sxte memnun olmayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya zevkten inim inim inlemeye defalarca orgazm olmaya hasret kalan acıkan susayan ihtiyacı olan ankaralı 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlar bana 7 gün 24 saat ulaşabilir azginbekar@hotmail.com 5497442499 NOT : 3g de 31 izlemek kendinide izletmek isteyen 3g si olan 3g açacak olan 31 izlemeyi seven 15-65 arası ankaralı azgın sxi tangalı kapalı bayanlardan 7 gün 24 saat tel çagrı mesaj bekliyorum gizlilik güven garanti 3g var 5497442499

    YanıtlaSil
  9. 0507.910.6737 BAYANLAR VE ÇİFTLER BEN 178 80 32 YAŞ ESMERİM WAHATSAP VE 3G VAR SKYPE hakn_3751 HATTIM ÖZELE ACIK K.maraş ta yaşıyorum

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456 iç anadolu bölgesi

    YanıtlaSil
  11. Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456 iç anadolu bölgesi

    YanıtlaSil
  12. Mersin erkan
    0506 022 33 56
    Ara bekliyorun

    YanıtlaSil
  13. Slm ben günde 10 adet 31 çekiyorum seksi doymam seksi seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yarak kalın 20 cm Inlete Inlete bosalmak istyen evli Çifter arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar arasn yarak üstünde nimarami yazdım gerçek durur ciddi iyi bir seks yapmak istiyorum diyen kendine güvenen bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm tel 05537753404 seksde doymam seksi seven bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm yas30 boy173 kilo 73 gerçek durur büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz

    YanıtlaSil
  14. MERHABA BEN BARIŞ İSTANBUL MALTEPE DE YAŞIYORUM 28 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM 
    GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN ( 0539 838 42 25

    YanıtlaSil
  15. NOT : 3g de 31 izlemek kendinide izletmek isteyen 3g si olan 3g açacak olan 31 izlemeyi seven 15-65 arası ankaralı azgın sxi tangalı kapalı bayanlardan 7 gün 24 saat tel çagrı mesaj bekliyorum gizlilik güven garanti 3g var 5497442499 ANKARALI AZGIN SXİ TANGALI 15-65 ARASI TÜRBANLI SXİ BAYANLAR DİKKATLİCE OKUSUN OKUDUKLARINI ANLASIN VE ONDAN SONRA BANA ULAŞSIN : ankaradan dış görünüşe ve maddiyata önem vermeyen sxi maddiyata katmayan reelde anal oral veya vajinal sx için 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan yeri olan cinselliğine sexe arzularına ve isteklerine gem vurmayan ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen yalanmayı ve yalamayı seven azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum. boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul nişanlı bakire hamile lez farketmez. gizlilik hijyen güven önemli.reelde vajinal sx yapmadan sadece anal veya oral yapmak yada sevişmek ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen ankaralı 15-65 arası yeri olan bacakları poposu güzel kalçaları sxi yuvarlak göğüsleri iri dik olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlarada açığım .ilanımla ciddi olarak ilgilenen eşinden,sevgilisinden,kocasından,erkek arkadaşından veya nişanlısından yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen sx konusunda memnun olmayan doymayan zevk almayan orgazm olmayan zevkten inim inim inleyemeyen boşalıp rahatlayamayan kadınlığıı yaşayamayan kendini yanlız ve mutsuz hisseden yada gerçekten yanlız ve mutsuz olan sxte memnun olmayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya zevkten inim inim inlemeye defalarca orgazm olmaya hasret kalan acıkan susayan ihtiyacı olan ankaralı 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlar bana 7 gün 24 saat ulaşabilir azginbekar@hotmail.com 5497442499

    YanıtlaSil
  16. Mrb ben bursadan erhan 28 yaş 1.78 boy kendine güvenilir sikici erkek arayan atesli doyumsuz bayanlar arayın buluşalım sikiciniz sizi bekliyor 0544.746.37.12

    YanıtlaSil
  17. Mrb ben bursadan erhan 28 yaş 1.78 boy kendine güvenilir sikici erkek arayan atesli doyumsuz bayanlar arayın buluşalım sikiciniz sizi bekliyor 0544.746.37.12

    YanıtlaSil
  18. Tel05537753404seksi seven bayanlar arasn istanbul

    YanıtlaSil
  19. NOT : 3g de 31 izlemek kendinide izletmek isteyen 3g si olan 3g açacak olan 31 izlemeyi seven 15-65 arası ankaralı azgın sxi tangalı kapalı bayanlardan 7 gün 24 saat tel çagrı mesaj bekliyorum gizlilik güven garanti 3g var 5497442499 DİKKAT DİKKAT: ANKARALI AZGIN SXİ TANGALI 15-65 ARASI TÜRBANLI REELCİ SXİ BAYANLAR DİKKATLİCE OKUSUN OKUDUKLARINI ANLASIN VE ONDAN SONRA BANA ULAŞSIN LÜTFEN : ankaradan dış görünüşe ve maddiyata önem vermeyen sxi maddiyata katmayan reelde yani yüzyüze birebir gerçek olarak arasıra veya devamlı olarak sık sık ben çağırdığmda gelecek yada o çağırdığında benim ona gidebileceğim anal oral veya vajinal sx yapmak için 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan müsait yeri olan cinselliğine sexe arzularına ve isteklerine gem vurmayan ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen yalanmayı ve yalamayı seven azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum yani reel sx için ankaradan azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum.. boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul nişanlı bakire sözlü hamile lez farketmez. gizlilik hijyen güven kesinlikle önemli defalarca orgazm olmak boşalıp rahatlamak doymak kadınlığını hissetmek kendine gelmek rahatlamak garantidir..reelde vajinal sx yapmadan sadece anal veya oral yapmak yada sevişmek ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen ankaralı 15-65 arası müsait yeri olan bacakları poposu güzel kalçaları sxi yuvarlak göğüsleri iri dik olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlarada açığım .ilanımla ciddi olarak ilgilenen kendine güvenen cesur olan cesareti ve özgüveni tam ve yerinde olan ne istediğini gerçekten bilen ve ne istediğinden emin olan eşinden,sevgilisinden,kocasından,erkek arkadaşından veya nişanlısından sözlüsünden yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen sx konusunda memnun olmayan doymayan zevk almayan orgazm olmayan zevkten inim inim inleyemeyen boşalıp rahatlayamayan kadınlığıı yaşayamayan kendini yanlız ve mutsuz hisseden yada gerçekten yanlız ve mutsuz olan iyi ve doyurucu bir sxe zevke boşalıp rahatlamaya doymaya zevkten inim inim inlemeye defalarca orgazm olmaya kadınlığını hissetmeye hasret kalan acıkan susayan ihtiyacı olan sxi bir görevmiş gibi değilde anlamına layık tadını çıkara çıkara hissede hissede iliklerine kadar yaşamak isteyen sxte asla sınırları tabuları olmayan ankaralı 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan müsait yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlardan 7 gün 24 saat tel,çağrı mesaj resim video mmsi bekliyorum.msn azginbekar@hotmail.com 3g var 5497442499 lütfen hiç bir bayan gizli nodan aramasın.erkekler ve reelde sx yapmayacak olan sanalcı bayanlar ve ankara dışı bayanlar zamanımı boşa çalmasın.ankara dışı bayanlar zamanımı boşa çalmasın diyorum çünkü ben sanal veya telde sx için bayan aramiyorum reel sx için bayan aradığımdan ankaradan olmasını istiyorum haliyle 3g var 5497442499

    YanıtlaSil
  20. Serkan 05300801557t Beykoz

    YanıtlaSil
  21. Serkan 05300801557t Beykoz

    YanıtlaSil
  22. Serkan 05300801557t Beykoz

    YanıtlaSil
  23. Merhaba ben izmirden ömer dullar mutsuz evli bayanlar 3. Arayan çift ler 0541 642 87 06 arayin konusuruz ama telde seks yapmiyorum lutfen real de görüse bilekcekler arasin opulduz

    YanıtlaSil
  24. SLM.LUTVEN OKUMADAN ARAMAYIN RESIMLER BANA AYITTIR 05353134848. BEN ISTANBUL DAN MERT YAŞIM 38 /170 77 OLGUN KİBAR GÜLER YÜZLÜ VE DURUST BIRIYIM KARŞISINDA KI KİŞİNİN DE ÖYLE OLMASINI ISTIYORUM 18/65 YAŞ ARASI EVLI 05353134848 CIFTLER LE GORUŞUYORUM DULLAR ZENGİN AMA MUTSUZ CIFTLER KAPALI BAYANLAR KAPALI CIFTLER SEVGİLİ LER LEZLER ZENGİN AMA SEXSLE SORUN YAŞAYAN LAR ŞİŞMAN BAYANLAR ZENGİN YAŞLI BAYANLAR İKİ YAŞLI BAYAN ARKADAŞ DA OLABİLİR ARAYIN SEXS SIN MUTLULUGUNU YAŞAYIN

    YanıtlaSil
  25. SLM.LUTVEN OKUMADAN ARAMAYIN RESIMLER BANA AYITTIR 05353134848. BEN ISTANBUL DAN MERT YAŞIM 38 /170 77 OLGUN KİBAR GÜLER YÜZLÜ VE DURUST BIRIYIM KARŞISINDA KI KİŞİNİN DE ÖYLE OLMASINI ISTIYORUM 18/65 YAŞ ARASI EVLI 05353134848 CIFTLER LE GORUŞUYORUM DULLAR ZENGİN AMA MUTSUZ CIFTLER KAPALI BAYANLAR KAPALI CIFTLER SEVGİLİ LER LEZLER ZENGİN AMA SEXSLE SORUN YAŞAYAN LAR ŞİŞMAN BAYANLAR ZENGİN YAŞLI BAYANLAR İKİ YAŞLI BAYAN ARKADAŞ DA OLABİLİR ARAYIN SEXS SIN MUTLULUGUNU YAŞAYIN

    YanıtlaSil
  26. Slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 van ağır seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 tel 24 saat açık no özel açık ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok seviyorum

    YanıtlaSil
  27. 3G VE WATSAP VAR DİKKAT DİKKAT: ANKARALI AZGIN SXİ TANGALI 15-65 ARASI TÜRBANL I REELCİ SXİ BAYANLAR DİKKATLİCE OKUSUN OKUDUKLARINI ANLASIN VE ONDAN SONRA BANA ULAŞSIN LÜTFEN : ankaradan dış görünüşe ve maddiyata önem vermeyen sxi maddiyata katmayan reelde yani yüzyüze birebir gerçek olarak arasıra veya devamlı olarak sık sık ben çağırdığmda gelecek yada o çağırdığında benim ona gidebileceğim anal oral veya vajinal sx yapmak için 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan müsait yeri olan cinselliğine sexe arzularına ve isteklerine gem vurmayan ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen yalanmayı ve yalamayı seven azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum yani reel sx için ankaradan azgın sxi tangalı türbanlı bayan ariyorum.. boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul nişanlı bakire sözlü hamile lez farketmez. gizlilik hijyen güven kesinlikle önemli defalarca orgazm olmak boşalıp rahatlamak doymak kadınlığını hissetmek kendine gelmek rahatlamak garantidir..reelde vajinal sx yapmadan sadece anal veya oral yapmak yada sevişmek ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen ankaralı 15-65 arası müsait yeri olan bacakları poposu güzel kalçaları sxi yuvarlak göğüsleri iri dik olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlarada açığım .ilanımla ciddi olarak ilgilenen kendine güvenen cesur olan cesareti ve özgüveni tam ve yerinde olan ne istediğini gerçekten bilen ve ne istediğinden emin olan eşinden,sevgilisinden,kocasından,erkek arkadaşından veya nişanlısından sözlüsünden yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen sx konusunda memnun olmayan doymayan zevk almayan orgazm olmayan zevkten inim inim inleyemeyen boşalıp rahatlayamayan kadınlığıı yaşayamayan kendini yanlız ve mutsuz hisseden yada gerçekten yanlız ve mutsuz olan iyi ve doyurucu bir sxe zevke boşalıp rahatlamaya doymaya zevkten inim inim inlemeye defalarca orgazm olmaya kadınlığını hissetmeye hasret kalan acıkan susayan ihtiyacı olan sxi bir görevmiş gibi değilde anlamına layık tadını çıkara çıkara hissede hissede iliklerine kadar yaşamak isteyen sxte asla sınırları tabuları olmayan ankaralı 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan müsait yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlardan 7 gün 24 saat tel,çağrı mesaj resim video mmsi bekliyorum.msn azginbekar@hotmail.com 3g var 5497442499 lütfen hiç bir bayan gizli nodan aramasın.erkekler ve reelde sx yapmayacak olan sanalcı bayanlar ve ankara dışı bayanlar zamanımı boşa çalmasın.ankara dışı bayanlar zamanımı boşa çalmasın diyorum çünkü ben sanal veya telde sx için bayan aramiyorum reel sx için bayan aradığımdan ankaradan olmasını istiyorum haliyle 3g var 5497442499 NOT : 3g de 31 izlemek kendinide izletmek isteyen 3g si olan 3g açacak olan 31 izlemeyi seven 15-65 arası ankaralı azgın sxi tangalı kapalı bayanlardan 7 gün 24 saat tel çagrı mesaj bekliyorum gizlilik güven garanti 3g var 5497442499

    YanıtlaSil
  28. Baris kastamonu 32 yasindayim tecrubeliyim zevkten bayilana kadar becerilmek isteyen bayanlar arayabilir 05432764846

    YanıtlaSil
  29. Selam Tolga ben 35yaşındayım mavigözlü sarışın beyaz tenli 173 boyunda 75kg eğlenceli bir arkadaşlık istiyorum kaçamak yapmak isteyen bayanlara gizliliye önem veren biriyim evli dul fark etmez 05348513253

    YanıtlaSil
  30. Ben İlhan yaş 30.tüm ateşli yalansız bayanlar arasın yaş kilo güzellik önemli değil 05393634437

    YanıtlaSil
  31. Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  32. Slm 33 yas tek erkegim bayanlara koca evliciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim ciddi olan ve sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  33. MERHABA BEN BUĞRA 30 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0545 597 25 57) HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  34. Bursadan kim var bekliyorum bay bayan trevesdi watsap 05377976470

    YanıtlaSil